فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گناباد گفت: طی یک سال گذشته ۷۰۰ تن قیر رایگان جهت محرومیت‌زدایی از روستاها و نقاط مختلف شهری در این شهرستان توزیع شده است.
کد خبر: ۹۵۵۵۱۷۸
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از گناباد، سرهنگ پاسدار علی محبی اظهار کرد: در هفته بسیج امسال ۱۶۰ برنامه در حوزه‌های مختلف انجام خواهد شد که در اولین برنامه از مقام شامخ پرستاران که اسوه ایثار هستند تجلیل می‌شود.

 وی ادامه داد: برنامه‌های هفته بسیج مردم‌محور و تمامی آنها توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج در محلات و روستاها برگزار می‌شود که می‌تواند به کمک گروه‌های جهادی شهرستان در امر زعفران و کمک به نیازمندان اشاره کرد.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گناباد، بیان کرد: در طول هفته بسیج کارگاه ازدواج آسان و فرزندآوری، پایگاه مقاومت جدید در شهر روشناوند افتتاح و همایش دختران حاج‌قاسم روز سه‌شنبه در گناباد برگزار می‌شود.

 محبی در خصوص اقدامات گروه‌های جهادی در این شهرستان عنوان کرد: قرارگاه جهادی گناباد در یک سال اخیر بیش از ۱۰۰ خانه را مرمت و بازسازی و در همین تعداد خانه محرومین سرویس بهداشتی و حمام احداث کرده است.

 وی توضیح داد: وام‌های اشتغال و اقتصاد مقاومتی به مبلغ بیش از ۲ میلیارد تومان برای ۱۰۰ طرح با نرخ ۴ درصد و بازپرداخت ۷ساله پرداخت شده است که وام‌های پرداخت شده به مدت ۵ سال نظارت روی آن صورت می‌گیرد تا انحرافی نداشته باشیم.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد در خصوص اختصاص قیر رایگان به پروژه‌های این شهرستان، بیان کرد: قیرهای رایگان اختصاص‌یافته برای راه‌های خاکی هستند که مثلاً روستای رضو از این طریق آسفالت و یا گلزار شهدا اطراف آن آسفالت و یگان پدافند هوایی و نیروی انتظامی قیر رایگان از سوی سپاه دریافت کرده‌اند.

 محبی به اینکه سپاه تأمین‌کننده قیر است و در این پروژه‌ها هزینه پخت‌وپز و توزیع بر عهده خود نهادها می‌باشد اشاره کرد و افزود: در یک سال گذشته بیش از ۷۰۰ تن قیر رایگان در سطح شهرستان توزیع شده است.

 وی با اشاره به انتخابات و اهمیت این موضوع عنوان کرد: در راستای مشارکت مردم در انتخابات پیش‌رو سپاه از هیچ کاندیدایی حمایت نکرده و نخواهد کرد و فقط به برگزاری نشست‌های نهضت روشنگری در روستاها و محلات خواهد پرداخت.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان استقبال خوبی از موضوع جهاد تبیین داشته‌اند و سپاه در راستای امیدآفرینی و افزایش مشارکت در سال انتخابات اقدام خواهد کرد.

 پادگان آموزشی گناباد راه‌اندازی خواهد شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گناباد در خصوص مطالبه مردمی برای راه‌اندازی پادگان آموزشی خاتم‌الانبیا گناباد عنوان کرد: برای راه‌اندازی این پادگان چند بار بازدید انجام شد و ایراداتی به آن گرفته شده است که اعتباراتی به این پادگان اختصاص‌یافته و در صورت تخصیص ساختمان‌های آن نوسازی خواهد شد.

 محبی تأکید کرد: دوره‌های آموزشی ۱۵ روزه از استان‌های خراسان رضوی و جنوبی شامل ۱۵ شهر در این مجموعه برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها